Wednesday, September 14, 2011

musim baru

assalamualaikum. hi guys,.

alhamdulillah kini aku sedang melanjutkn pelajaran di tahun dua. bahagia nya rase dapat berjumpa dengan kawan2 setelah 4 bulan berpisah. haha. pada ahad lepas, berbekalkn hujan yg lebat, ak tetap redah untuk pulang ke kolej kediaman. kawan2 aku menunggu sekian lama supaya kami dapat duduk serumah. n kami dapat serumah seramai 6 orang. tapi, yg sedih nya kami ditempatkn di tingkat 5. top of da hostel. fuhhh. giler terasa beban mula2 tuh sebab barang terlalu banyak and seyesly mmg tak larat nak naek stinggi itu. tapi, dengan berkat kesabaran kami harungi seada nya. hehehe.

benar kata orang, jika kawan baik duduk bersama mungkin akan timbul salah faham dan sebagai nya. aku akui tapi aku berharap agar tiada apa2 buruk berlaku antara kami. lagipun, setiap perkara yg berlaku pasti ada hikmah nya. ye, kami mmg serumah, sekelas dan semuanya sekali. mmg 24 jam muka yg sama jela kn. haha. aku harap mereka dapat bertahan dengan karenah aku yg ntah pape nie. hihi.

kpd mereka, ampun maaf dipinta jika melakukan kesalahan dan menyakitkan hati kalian. tak terlintas untuk menyakiti cuma niat untuk bergurau je kot. huhu. terima lah aku nie seadanya. haha. thanx dears!!

p/s: kaulah teman kaulah sahabat. sahabat selamanya.

No comments:

Post a Comment